joi, 17 septembrie 2009

Ce imi trece azi prin cap


Când ai impresia ca unui barbat îi place de tine, sunt mari şanse să ai dreptate. Când ai impresia că unei femei îi place de tine, de cele mai multe ori te înşeli.
Good shoes come in small sizes.
Un prieten spunea odată, dar şi el o auzise de la altul: Viaţa e scurtă! Dacă tot nu putem să o lungim, măcar s-o facem lată!

M-am distrat copios cu două nopţi în urmă, când fetiţa mea l-a sculat pe ta-su să-i aducă suc. Cum stătea bietul om pe marginea patului, ameţit de somn şi de ora proaspătă, nehotarât dacă să îşi ia inima în dinţi şi să se bazeze pe cele două picioare pe care le posedă, sau să îşi asculte instinctul şi să mă trimită pe mine după suc, se aude vocea ei cristalina: Tati, să te ajut! Deschid eu ochii buimaca, curioasă cum poate ajuta un gandacel, de nici doi ani jumate, un barbat în toată splendoarea celor 80 şi ceva de kg ale sale, să se ridice. Şi o vad cum îl impinge cu mânuţele ei care pareau două amprete de pisicuţă pe spatele lui mare şi insistă: Te ajut, te ajut! IREZISTIBIL!!! Şi după ce s-a ridicat, victorioasă: Te-am ajutat!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu