luni, 5 octombrie 2009

Usual Monday

Pe fereastra biroului meu intră o rază afurisită de soare care mă pune în dilemă: să mă enerveze insistenţa cu care îmi zgândără retina sau să mă încânte căldura cu care îmi mângâie obrazul drept. Pentru că e destul de frig la mine în birou. My dear boss mă ţine la 19 grade constant şi mă sfătuieşte să mănânc mai mult ca să nu-mi fie frig. O fi şi asta un soi de răzbunare sau o tentativă de a se simţi el mai bine că nu e singurul care se îngraşă în plină criză a vârstei a doua. Ups, iar vine lecţia de istorie.......cu asta mă prinde mereu! Mai interesantă oricum decât lecţia de politică pe care mi-o serveşte de două ori pe zi. Sau decât cea bilunară de geografie. Băiat bun oricum! Încă nu m-a dat afară şi de o săptămână fix mă bucur de un upgrade serios: mouse si tastatură wireless! În plină criză financiară! Cine ar fi crezut?
Am un deget tăiat. Răsplata mea pentru excesul de zel în bucătarie. Totuşi nu mă aşteptam ca patrunjelul să-mi facă una ca asta. Mâncarea fiind vegetariană, a trebuit să îl ambalez cu grijă şi să trec la manevrarea instrumentelor cu precauţie îndoită. Prin urmare m-am fript. La cealaltă mâna. A fost oarecum o lecţie interesantă, din care am învăţat că o arsură cu apă la 99 de grade trece mai repede decât se lipeşte o secţiune efectuată în cărniţă de frăgezime medie cu un cuţit foarte bine ascuţit.
Şi în dimineaţa asta m-am spălat cu apă rece la preţ de apă caldă. Prind foarte des în ultima vreme superoferta asta. Cum nu îmi permit să întârzii mai mult de un sfert de oră la serviciu, trag aer adânc în piept şi îi dau înainte încercând să mă bucur de senzaţia revigorantă de sloi de gheaţa care mi se prelinge pe faţă şi pe gât. Aş putea trece mai uşor peste lipsa de igiena a dragilor vecini dacă nu ar fi la mijloc preţiosul fund al copilului meu, pe care a trebuit să îl spăl deunăzi cu apă rece după 15 minute de aşteptari fără alte urmări decât o factură mai mare de întreţinere.
Dar asta e, vom intra pregatiţi în noua eră glaciară pe care o prevestea prăpăstiosul meu şef azi dimineaţă, înainte să îmi aducă cu jumătate de inimă o aerotermă, care, împreună cu pulovererul unei colege binevoitoare, m-au scos într-un final din hipotermie.
Am menţionat până acum că mi s-a spart o ţeavă la bucătărie? Se pare că nu. Mă întreb de ce.....Probabil pentru că vreau să uit!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu