luni, 6 iulie 2009

Masaj posterior

Criza determina mulţi oameni să facă lucruri trăsnite, chiar şi pe mine. Primul ar fi acest blog!!! Eu, tocmai eu, care am zis că nu voi face niciodată aşa ceva!!! Dar, asta e, omul e o fiinţa adaptabila, iar când are mult timp liber, tot din cauza crizei, evident, primul impuls este sa îl umple cu ceva. Şi pentru că nasul in calculator, tastarea într-un ritm moderat, privitul monitorului cu atenţie şi concentrare, frecatul bărbiei şi scărpinatul în cap mimează cel mai bine ce ar trebui eu să fac la birou, rezultatul e previzibil. Am încercat la un moment dat să fac nişte schiţe, dar şefulică era atât de curios la ce desenez eu acolo, că se ridica din doua in doua minute şi arunca ochiade către mine, iar eu m-am temut ca exerciţiu fizic prelungit să nu îi dăuneze!
Acum să revenim la titlu! Având în vedere ca situaţia financiară a familiei s-a depreciat considerabil în ultima vreme, sunt dispusă să-mi închiriez soţul doamnelor sau domnişoarelor, chiar şi domnilor, dar cu pilozităţi reduse, amatori de masaj relazant si tonifiant la fund! L-am încercat zilele trecute şi vă garantez, e BESTIAL!!!! Şi nu pentru că e soţul meu, dar pentru că are nişte mâini senzaţionale, mari şi puternice, care-ţi frăgezesc fiecare fibră. Veţi avea cele mai tonifiate buci, numai bune pentru defilare. Pentru 100 ron/şedinţa de jumătate de oră sunt dispusă să imi pun geloziile deoparte, cel puţin până ieşim din criză.
Aştept cererile! binenteles, el nu stie inca, dar nu vă fie teamă, il conving eu!
Atenţie! Acesta este un masaj erotic! Dacă vreţi să fie si exotic, promit că îi croiesc o fustiţa din frunze de palmier.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu