duminică, 3 ianuarie 2010

Bilanţuri si balanţe

Ca la fiecare început de an, mă gândesc la lucrurile pe care le-am facut, dar nu ar fi trebuit, la cele pe care ar fi trebuit să le fac, dar n-am avut curaj, la cele pentru care am găsit suficient curaj să le duc pâna la capăt şi la cele pentru care am avut sficientă inspiraţie să nu le încep. Ca în fiecare an, balanţa e dezastruasă. Ca în fiecare an, îmi promit că de acum încolo va fi mai echilibrată. Şi în acest scop am de gând sa tratez cu foarte mare seriozitate urmatoarele chestiuni ce mi-au trecut prin cap pe 2 ianuarie, după o serie (cine mai ştie numarul exact) de vodka shots (la un soi de after party în bucătarie cu două fete dragi care s-au simţit vinovate că nu au fost cu mine de Revelion):
să beau mai putin :D
să nu fumez deloc (poate o narghilea din când în când)
să slăbesc cateva kg
să nu las lucrurile neplăcute, cum ar fi serviciul, să stea în calea fericirii mele
să desenez şi să pictez mai mult
să flirtez mai puţin cu alţi băieţi şi mai mult cu soţul meu
să îmi cumpăr în fiecare lună un articol de lenjerie intimă
să îmi deschid un mic magazin virtual cu lucruri simpatice
să îmi ajut soţul în noua lui iniţiativă
să fac 30 de minute de exercitii fizice, măcar o dată pe săptamână (pare puţin, dar constanţa este cheia tuturor reuşitelor)
să nu uit să îmi sun sora de ziua ei
să fac POZE!!!
să nu îmi fie frică când trebuie să îi fac baie copilului
şi să nu mai îmi fie frică în general

şi cam atât! După cum se vede, am renunţat la dorinţe ca ştiinţă exactă şi mi-am lăsat şi mie puţin loc de întors.
Şi dacă tot e vremea bilanţului, să vedem cu ce ne-am ales dupa Revelion:

un set de brăţări zdrăngănitoare
o căciuliţă de copil 6-12 luni
jumătatea de jos a unui Jack de 750 ml (sticlele goale nu se pun la socoteală)
90% de castron imens de salată moldovenească de peşte cu o denumire imposibil de reţinut, din care am mancat 3 zile, dimineaţa, la prânz şi seara, fără să reuşesc să o dovedesc
o carcasă sfaşiată de curcan
un pachet de ţigari cu camilă nou nouţ
şi mandria de a fi reuşit să trec de aceasta petrecere fără să mă îmbăt.
Not bad!

Un an glorios tuturor!!!

Un comentariu:

  1. Iti doresc sa-ti implinesti tot ce ti-ai propus, chiar mai mult :)
    sunt de acord cu initiativa de a-ti cumpara in fiecare luna un articol de lenjerie intima...Ludique :D, mai merge si o narghilea din cand in cand, hai si un shot... nu strica.
    Ce ispita sunt :))
    pup you!

    RăspundețiȘtergere